Webinar datagedreven werken CBS

door Sebastiaan van Delft

Vanuit de CBS studio gaan zij het gesprek aan met sprekers van verschillende gemeenten en de VNG over hoe er datagedreven wordt gewerkt in hun eigen organisatie. Hierbij worden ook enkele praktijkvoorbeelden gegeven. We nodigen u van harte uit om hieraan deel te nemen.

1. Introductie: wat is Datagedreven werken (DGW)?
  2. Toelichting vanuit het CBS op het onderwerp
  3. Interview met de gemeente Den Haag
    Onderwerp: DGW & datastrategie
  4. Q&A sessie DatalabGO (Gelderland-Oost) en Gemeente Schagen
    Onderwerp: organisatie rondom DGW
  5. Q&A sessie VNG en gemeente Eindhoven
    Onderwerp: Innovatie & voorbeelden DGW (Eindhoven) en Werken met data vanuit een maatschappelijke opgave (VNG)
  6. Afsluiting Webinar

Voor wie?

De bijeenkomst is interessant voor beleidsmedewerkers en onderzoekers werkzaam bij gemeenten, provincies en andere lokale en regionale partijen.

Datum & locatie?

Het webinar vindt plaats op 28 september van 13.00 uur tot 14.00 uur. Dit webinar zal digitaal via ZOOM zijn. De link naar het webinar zal een aantal dagen voor de bijeenkomst naar de deelnemers per e-mail wordt opgestuurd.

Aanmelden?

Om deel te nemen aan dit webinar dient u zich hier te registreren

Vragen & meer informatie?

Op de registratiewebsite treft u het volledige programma. Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn kunt u contact opnemen met organisatie van het webinar via webinar@cbs.nl.

Bron: CBS