Data uit MDD is vindbaar op dashboard en in database

door Sebastiaan van Delft
De indicatoren van de Monitor Doelgerichte Digitalisering (MDD) zijn vindbaar op het dashboard Landelijke voorzieningen en in de database. De monitoring van een aantal indicatoren is gestopt. Het MDD-rapport is niet meer beschikbaar.

Ga naar het hoofdthema ‘Lokaal Bestuur en veiligheid’ > dashboard Landelijke voorzieningen. Of ga naar de database en selecteer bij Onderwerpen > Inhoud > 'Landelijke voorzieningen'.

Op de hoogte

Houd a.u.b. de pagina Nieuws in de gaten voor de laatste nieuwsberichten over dit dashboard en andere dashboards, rapporten en monitors.

Wilt u persoonlijk op de hoogte blijven over de laatste ontwikkelingen? Ga naar Vng.nl > Mijn VNG > Mijn Profiel > Kies uw onderwerpen > vink minimaal aan ‘informatiesamenleving’ en ‘Dienstverlening en bedrijfsvoering van gemeenten‘. U ontvangt een persoonlijk Weekoverzicht.

Bent u ambtenaar en wilt u graag netwerken met (gemeente)collega’s? Bezoek het Pleio-platform Kennisnetwerk Data en Samenleving > Themagroep Waarstaatjegemeente.nl (registratie is nodig).

Het forum VNG-Fora / Dienstverlening (registratie is nodig) is een aanrader voor gemeentelijke dienstverleningsprofessionals als het gaat om dienstverlening en/of digitalisering. Of neem contact op met het Kenniscentrum Dienstverlening.