Tip: indicatoren hoe zoek, vind en deel ik?

door Reinier Tak

Wist u dit? Met het Delen via link-icoon deelt u gemakkelijk specifieke informatie van een onderwerp of indicator.

Hoe

Volg de volgende stappen om data te zoeken, vinden en delen:

# Typ op Waarstaatjegemeente.nl de naam van de indicator in het Zoek op onderwerp en gebied-vak > Klik op ZOEK.

Zoekresultaat gevonden? Kies voor de volgende opties:

Optie 1. Klik op Bekijk deze cijfers in de databank > klink links bovenaan het menu op Delen via link-icoon > Kopieer url of Stuur via mail. Of kies voor...

Optie 2. Klik op Bekijk deze cijfers in het dashboard > klik rechtsbovenaan de tegel van de indicator op het Deel een link-icoon > Mail

In de afbeelding WSJG indicatoren - hoe zoek, vind en deel ik? (PDF) worden de stappen visueel weergegeven. Meer informatie over ons platform vindt u in het menu onder Over.

Contact

Stuur uw (hulp)vraag naar waarstaatjegemeente@vng.nl, voorzien van een link naar de indicator en een schermafbeelding van de pagina. Dankzij uw link naar de database weten we precies waar de vraag over gaat. Dit zorgt voor een vlottere en betere afhandeling bij diverse collega's. Veel succes en vriendelijk bedankt voor uw medewerking.